sobota, 17 maja 2014

Odżywka garnier olejek z awokado i masło karite

Moja "pierwsza" odżywka od kiedy zaczęłam świadomą pielęgnacje włosów czyli jakieś półtora miesiąca temu . Wcześniej używałam pierwsze lepsze odżywki i to jak mi się przypomniało, o nich czyli rzadko.


Jest to odżywka bez silikonowa którą stosowałam (wcześniej takich nie używałam) , już po pierwszych użyciach przypadła mi do gustu , chociaż nie robi wrażenia wow !Jak miałabym ją ocenić to 4,5/6 . 

Skład :

 Aqua/Water, Cetearyl Alcohol, Elaeis Guineensis Oil/Palm Oil, Behentrimonium Chloride, Cl 15985/Yellow 6, Cl 19140/Yellow 5, Stearamidopropyl Dimethylamine, Chlorhexidine Dihydrochloride, Persea Gratissima Oil/ Avocado Oil, Citric Acid, Butyrospermum Parkii Butter/Shea Butter, Hexyl Cinnamal, Glycerin, Parfum/Fragrance (FIL C39789/1)


Plusy :

+ ładnie pachnie
+ dobra cena
+ dobra konsystencja
+nie plącze włosów 
+starcza na 2 miesiące 
+nie obciąża
+trochę nawilża 
+trochę wygładza 

Minusy :

-przy trzymaniu powyżej 8 min puszy włosy
-za mało wygładza i nawilża 
-nie ma efektu wow


Podsumowanie :

Przypadła mi do gustu chociaż nie robi efektu wow . Na pewno sięgnę po nią jeszcze raz.
Swoją kupiłam w Rossmannie coś ok 9 zł . Zostało mi jeszcze 2/3 opakowania po stosowaniu półtora miesiąca (3 razy w tyg) jako pierwsze O na olej i ostatnie O .

Ocena :
4,5/6

NASTĘPNY POST BĘDZIE O KOSMETYKACH DO WŁOSÓW KTÓRE PLANUJĘ KUPIĆ .

4 komentarze:

  1. Jeśli chodzi o tę odżywkę, wszystko zależy od typu włosów :) Na moich występuje po niej efekt wow i jest to moja największa miłość, jeśli chodzi o odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą odżywkę :) Na moich włosach sprawdza się bardzo dobrze, trzymam ją na włosach do 5 minut :) Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą odżywke :) dobra cena, fajny efekt czego chcieć więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie bez rewelacji. Ma ładny zapach i pomaga w rozczesywaniu włosów, ale takie efekty to ja mam i po odżywkach z Isany.

    OdpowiedzUsuń